Gen’eat’ ontbijtbox…

logo geneat

Gen’eat’ NIEUWS:

Beste foodlovers,

Je hoort dit wel eens vaker: eet ’s morgens als een koning, ’s middags als een prins en ’s avonds als een bedelaar. Dit klopt!
Het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd omdat je je metabolisme na acht uur slaap opnieuw in een hogere verbranding moet krijgen.

Heel wat mensen eten vaak niet zoals het hoort, of slaan zelfs het ontbijt over. Het vaakst uit tijdgebrek.

Ik probeer jullie op mijn blog te stimuleren om een goed ontbijt te nemen, en liefst zo gevarieerd mogelijk. Daarvoor heb je een paar belangrijke ingrediënten nodig, die vaak in de keuken ontbreken.

Wel, daarbij wil ik jullie helpen. Ik wil jullie stimuleren om jezelf te verwennen ’s morgens met een kickstart boost ontbijt, zonder naar de winkel te moeten hollen om alles te gaan zoeken. Neen, ik heb alles uitgezocht voor jullie. Zodat je op een plezante manier, elke dag van de week, snel een gevarieerd en lekker ontbijt kan klaarmaken.

Hoe doe ik dit?

Ik zal voor jullie een ontbijtbox in elkaar steken, waarin tal van lekkere ingrediënten zitten, die bijdragen tot een gezonde start.

Wat kan je onder andere verwachten?

– zelfgemaakte ontbijtcrackers
– zelfgemaakte cruesli of granola
– enkele superfoods zoals gojibessen en tarwegras,…
noten, pitten en zaden
amandelmelk
havermout
fruit
– receptjes + uitleg bij de superfoods
– …

Kortom, alles wat je nodig hebt om minstens 1 week aan een stuk, elke dag – heel snel – een ander heerlijk ontbijt klaar te maken voor jou en jouw partner, met alle ingrediënten uit deze box.

Ook leuk om cadeau te geven!

Graag zou ik van jullie willen weten of er mensen zijn die hiervoor interesse zouden hebben…

Boxen zijn ’s morgens of ’s avonds af te halen op bestelling, in Afsnee (bij Gent) vanaf 3/11, 1 x per week.

Meer informatie over de prijs, datums afhaling, inhoud (foto) … volgt in de loop van volgende week.

Het zou leuk zijn om jullie ook in het echt te kunnen laten meegenieten van Gen’eat’.

Liefs,

Lynn

… Hartelijk dank aan Kaat De Mangelaere voor het logo.

8 gedachten over “Gen’eat’ ontbijtbox…

  1. Petra Aelvoet

    Ik ben ook geïnteresseerd. Maar ik zal er jammer genoeg niet van kunnen gen’eat’en, aangezien Roselare en Afsnee nogal ver van elkaar liggen. Praktisch niet haalbaar dus. Maar ik zou zeggen, go for it!

    Groeten,
    Petra

    Like

Geef een reactie

