Rode bieten: hét superfood!

Lekkere rode bietjes,
ik hou heel erg veel van jullie.

Let op, eerst moest ik jullie niet vanwege jullie ‘speciale’ aardesmaak, maar ik geef toe dat het gaat wennen na een tijdje.

Nu vind ik jullie niet alleen lekker, jullie zijn ook rijk aan gezonde voedingsstoffen en vezels en bevatten een goede dosis antioxidanten. Kortom, jullie zijn alles wat mijn lichaam nodig heeft…

Daarom heb ik deze week de héérlijke rode bietenburger in elkaar gestoken.
Ik verplicht iedereen om hem deze week op het menu te zetten, zo lekker is hij!

foto(121)
Website Gen’eat: Veggie

Geef een reactie

