HAPPY & HEALTHY “2015” !

MIJN BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR…

Op een jaar vol vreugde, geluk, liefde, een goede gezondheid en vooral lekker eten!
Dat al jullie wensen mogen uitkomen.

1 wens zal voor mij dit jaar alvast in vervulling gaan: vanaf maart 2015 start Gen’eat’ met leuke en originele kookworkshops voor de druk bezette vrouw/man die toch gezond en fit door het leven wil gaan. Meer informatie hierover volgt!

Verder hoop ik dat ik jullie kan blijven inspireren met Gen’eat’, zodat we die goede gezondheid tegemoet kunnen komen. Onthou hiervoor 1 ding: verban het dieet, maar eet gewoon gezond.
Eten moet een plezier blijven, een gezellige aangelegenheid waarnaar je uitkijkt, en het liefst zonder al te veel extra kilootjes bij te komen. Dit is perfect mogelijk met de receptjes die ik jullie via deze weg – ook in 2015 – regelmatig zal aanreiken.

Schrik niet van de ingrediënten, lengte van de receptjes,… Alles wat ik maak is – eerlijk waar – heel doenbaar voor elk van jullie. Zoals velen al weten heb ik een drukke job en heb ik tijdens de week dus niet de tijd om heel erg uitgebreid te gaan koken. Mijn gerechtjes zijn dus vaak ook snel klaar, zonder af te doen van de smaak of van het uitzicht. Je hoeft dus absoluut geen hobbykok te zijn om aan de slag te gaan. Onderstaand kunnen jullie alvast een glimp van mijn 3 laatste gerechtjes terugvinden, te bekijken op deze website.

Ik wens jullie alvast héél erg veel succes bij het experimenteren!
Heb je vragen, suggesties, tips, wil je dat ik voor jou of op jouw evenement kom komen, aarzel dan niet om mij een berichtje te sturen op: ilovegeneat@outlook.com.

Liefs,

Lynn

foto(126)                   foto(125)                 
SNACK: Maxim’s granolarepen             VIS: Lauwe guacamole & garnaaltjes      ONTBIJT: Granola & passievrucht
Geef een reactie

